loading...
Fitness
Home   »  Corpul tau   »   Fitness   »   10 pasi ca sa ai FUND BRAZILIAN pentru plaja

10 pasi ca sa ai FUND BRAZILIAN pentru plaja

Un FUND BRAZILIAN încinge imaginația oricărui bărbat pe plajă.  


Însă nu toate femeile au fost îndeajuns de norocoase să aibă un astfel de posterior de la mama natură. Ce pot face ele dacă își doresc forme apetisante pe care să le etaleze pe plajă? Sport, bineînțeles.


Iată ce trebuie să faceți pentru a avea un FUND DE BRAZILIANCĂ:


Genuflexiuni - ghemuit. Executați 3 serii a câte 20 de genuflexiuni. Capul trebuie să ajungă între genunchi. Tălpile trebuie depărtate la distanță umerilor.

 

Genuflexiuni cu bară. Folosiți o bară pentru a ține spatele drept și pieptul înainte. Executați 3 serii a câte 20 de repetări, timp de 10 minute.

 

Genuflexiuni cu picioa­rele apropiate. Exe­cutați 3 serii a câte 20 de repetări cu pauze de 3 minute între serii.

 

Genuflexiuni cu picioarele depărtate. Țineți tălpile la o palmă distanță de linia umerilor, cu vârfurile în exterior. Executați 3 serii a câte 15 repetări.

 

Genuflexiuni cu greutăți. Folosiți haltera cu 2 discuri de 5 kg susținând-o pe umeri. Executați 3 serii a câte 15 repetări.

 

Flexia gambei pe coapsă la aparat. Acest exercițiu ajută la dezvoltarea bicepșilor femurali și a feselor. Se recomanda greutăți mici.

 

Exerciții de întindere. Faceți aplecări ample cu picioarele depărtate și genunchii ficși pentru întinderea fibrei musculare timp de 15 minute.

 

Genuflexiuni bulgărești. Luați două gantere de 5 kg și așezați-va pe o bancă. Ridicați-va și faceți un pas înainte. Repetați mișcarea timp de 15 minute.

 

Cumpănă cu greutăți. Ridicați pe rând picioarele în timp ce susțineți două gantere de câte 5 kg până ajungeți în poziția cumpănă timp de 15 minute.

 

Blocați în poziția flexat. Executați o genuflexiune până la jumătate și rămâneți în această poziție 30 de secunde. Repetați mișcarea timp de 10 minute.


loading...

Lasa un comentariu (spam-ul si limbajul ofensiv vor fie sterse!)