loading...
Fitness
Home   »  Corpul tau   »   Fitness   »   3 exercitii de fitness pentru acasa

3 exercitii de fitness pentru acasa

Toate femeile își doresc să arate bine, dar nu toate au timp liber pentru a merge la sală.  

Pentru acest lucru există alternative. Iată trei exerciții simple, de făcut acasă.


1.Urcarea muntelui.
Aceasta este una dintre cele mai simple și de bază metode pentru a tonifia abdomenul. Deși este simplă este o metodă eficientă în momentul în care este executată corect. Poziția este asemănătoare cu cea de flotare: mâinile trebuie să fie perfect întinse pe mingea de fitness și corpul la fel, întins. Pasul următor constă în încordarea abdomenului pentru câteva secunde, după care se ridică un picior de pe podea și se duce genunchiul către piept, fără a modifica poziția bazinului. Mișcarea se repetă și pentru celălalt picior.


2. Ridicarea șoldului.
În primă fază poziția este culcat pe spate, cu tălpile lipite de pământ și genunchii ușor flexați. Se încordează abdomenul și fesele și se ridică șoldul de la sol, formând o linie dreaptă. Poziția se menține pentru cinci-opt secunde și se revine la poziția inițială.


3. Fandări cu o ganteră.
Se poziționează o ganteră de un kilogram desupra umărului. Se face un pas în față cu priciorul drept, se îndoaie la 90 de grade, în timp ce piciorul stâng atinge podeaua. Se stă în acest mod pentru câteva secunde,iar apoi se schimbă mâna și piciorul. Exercițiul se repetă timp de 30 de secunde.

Cititi mai multe despre: femei exercitii fitness acasa

loading...

Lasa un comentariu (spam-ul si limbajul ofensiv vor fie sterse!)