loading...
Parul tau
Home   »  Frumusete   »   Parul tau   »   Acum poti preveni aparitia firelor albe de par

Acum poti preveni aparitia firelor albe de par

În general, femeile sunt afectate de firele albe de păr, pe care le consideră inestetice. Din acest motiv ele recurg la diverse produse care, din păcate, pot afecta structura și sănătatea podoabei capilare.  

Pentru a nu ajunge la astfel de probleme este indicat să fie luate măsuri din timp, iar apariția firelor inestetice să fie împiedicată. Doi factori care influențează negativ organismul sunt stresul și oboseala, însă o alimentație corectă este un ingredient esențial.


Iată mai jos o listă cu alimentele cu antioxidanți, care previn apariția firelor albe de păr.

 

1. Verdețurile pot fi aliatele tale. Spre exemplu, o porție de salată în plus poate face diferența, pentru că frunzele sunt bogate în vitaminele B2, B6 și B12, de care părul tău are nevoie. Acestea contribuie, printre altele, la transportul oxigenului și la reglarea activității hormonilor.  

 

2. Ciocolata neagră este bogată în antioxidanți, dar și în cupru. Două sau trei pătrățele din acest desert reprezintă un remediu pentru prevenirea albirii părului.


3. Somonul
nu este numai un pește pe care îl poți savura într-unele dintre cele mai gustoase preparate, ci și un remediu natural pentru părul alb. Seleniul existent în carnea de somon este vital în ceea ce privește buna funcționare hormonală, așa că, dacă îl vei consuma regulat, albirea părului nu va mai fi pe lista ta de probleme estetice.


4. Fructele de pădure contribuie, grație cantității de vitamina C conținute, la producția de colagen din organism, această substanță fiind importantă în ceea ce privește elasticitatea firului de păr.


5. Nucile și leguminoasele sunt bogate în vitamina E, un antioxidant fără de care părul tău nu numai că va albi mai repede, dar se va și deteriora. Dacă vrei să te bucuri de o podoabă capilară deasă, strălucitoare și cu o culoare naturală minunată, trebuie să incluzi în meniul tău lintea, fasolea boabe, năutul, dar și toate tipurile de nuci.


6. Morcovii, portocalele, mango și dovlecii conțin cantități importante de vitamina A, încă un antioxidant necesar bunei funcționări a organismului uman. Dacă le vei consuma periodic, pe lângă o vedere bună, te vei putea lăuda și cu faptul că, indiferent de cât de repede trece timpul, părul tău arată la fel de bine ca în prima tinerețe.

 

 

vezi articolul original


loading...

Lasa un comentariu (spam-ul si limbajul ofensiv vor fie sterse!)