loading...
Diete
Home   »  Corpul tau   »   Diete   »   Dieta cu carbohidrati

Dieta cu carbohidrati

Cum se poate sa mananci carbohidrati si totusi sa pierzi in greutate? Nutritionistii au descoperit ca acest lucru este intr-adevar posibil, printr-un plan alimentar care NU exclude pastele, painea sau cartofii. Secretul consta in amidonul resistent-o clasa de carbohidrati care topeste grasimea. 

O banana verde contine pana la 12.5 gr de amidon rezistent, in timp ce un cartof are pana la 3.2 gr. 

 

Planul dietei cu carbohidrati:

Ziua 1:

Mic-dejun: 

un shake de banane: amesteca la blender o banana, cu 350 ml de lapte degresat, 2 lingurite de miere si putina gheata 

Pranz: 

un sanvis cu pui si pitta: intre doua felii de pitta de cereale pune 125 gr de pui grill (fara piele), o jumatate de ardei gras si 40 gr de spanac

Gustare:

un iaurt mic cu doua lingurite de miere si doua linguri de cereale

Cina:

peste la gratar cu cartofi fierti si salata verde

 

Ziua 2:

Mic-dejun: o banana si o lingura de unt de arahide

Pranz: un ou fiert tare, o felie de branza, 3 biscuiti de cereale si un mar

Gustare: orice fel de legume crude 

Cina: paste fierte cu pui grill

 

Ziua 3:

Mic-dejun: un shake de banane: amesteca la blender o banana, cu 350 ml de lapte gras, 2 lingurite de miere si putina gheata 

Pranz: o salata de legume: salata verde, morcovi, varza rosie, o lingura de parmezan, doua linguri de nuci (sau alune)

Gustare: un baton de cereale sau 4-6 biscuiti de ceeale

Cina: pui la gratar cu orez brun fiert

 

Ziua 4:

Mic-dejun: un shake de banane si afine: amesteca la blender o banana, 40 gr afine, 350 ml de lapte gras, 2 lingurite de miere si putina gheata 

Pranz: un senvis cu pui sau ton si pitta (vezi ziua 1)

Gustare: doua linguri de unt de arahide cu coi biscuiti de cereale

Cina: 400 gr de salata de fasole

 

Ziua 5:

Mic-dejun: o felie de paine de cerele unsa cu unt de arahide si o banana

Pranz: un ou fiert tare, o felie de branza, 3 biscuiti de cereale si un mar

Gustare: 15 gr de fulgi de porumb amestecati cu 2 linguri de migdale si 2 linguri de fructe uscate

Cina: un burger la gratar si salata verde

 

Ziua 6: 

Mic-dejun: un shake de banane si cacao: amesteca la blender o banana, o lingura de cacao, 350 ml de lapte gras, 2 lingurite de miere si putina gheata 

Pranz: o salata de legume: salata verde, morcovi, varza rosie, o lingura de parmezan, doua linguri de nuci (sau alune)

Gustare: un iaurt mic cu doua lingurite de miere si doua linguri de cereale

Cina: paste bolognese

 

Ziua 7:

Mic-dejun: o felie de paine de cerele unsa cu unt de arahide si o banana

Pranz: un ou fiert tare, o felie de branza, 3 biscuiti de cereale si un mar 

Gustare: doi cartofi fierti

Cina: orez cu pui



loading...

Lasa un comentariu (spam-ul si limbajul ofensiv vor fie sterse!)