loading...
Diete
Home   »  Corpul tau   »   Diete   »   DIETA ANULUI 2014: DIETA DASH

DIETA ANULUI 2014: DIETA DASH

DIETA DASH este o DIETA practica pentru ca nu presupune un regim fix. Totodata, aceasta DIETA a fost aleasa DIETA ANULUI 2014.


DIETA DASH a fost aleasa drept DIETA ANULUI 2014, fiind considerata cea mai sanatoasa si eficienta in obtinerea greutatii corporale ideale.

 

Ce presupune DIETA DASH

Nu trebuie sa te asezi la masa la o anumita ora si sa cantaresti mancarea inainte. Singurul lucru de care trebuie sa tii cont este sa consumi cat mai multe legume si fructe si sa eviti pe cat posibil (asta daca nu poti sa excluzi) grasimile din alimentatia ta.

 

Pe langa faptul ca te ajuta sa ai un corp mai sanatos, aceasta DIETA scade si presiunea arteriala. Deci daca te hotarasti sa tii un astfel de regim, cu siguranta nu vei mai avea probleme cu inima de acum inainte.


DIETA DASH se aseamana foarte mult cu dieta mediteraneana prin faptul ca trebuie sa consumam cat mai putina carne rosie si cat mai multe legume, fructe si cereale.

 

ALIMENTE PERMISE in DIETA DASH

 

1. Iaurt si lapte degresat

2. Foarte putina sare

3. Mancare facuta din grau si ovaz

4. Fructe: mere, piersici, caise, struguri, pepeni, banane, citrice, ananas, kiwi, prune, pere, capsuni,varza rosie, ardei grasi, pastai, ridichi, ceapa si morcovi

5. Legume: spanac, urzici, loboda, stevie, salate, mazare, cartofi, albitura (pastarnac), morcovi, rosii, fasole, soia, linte, mazare

Incearca sa consumi in paralel calciu, magneziu si potasiu pentru a asigura doza zilnica necesara de minerale si nu uita sa faci sport!


Exemplu MEDIU DIETA DASH

 

MICUL DEJUN: 220 de grame de fructe (bucati de mar, pepene, banana, fructe de padure, etc) amestecate cu 230 de militri de iaurt natur cu continut scazut de grasimi si 70 de grame de alune de padure (coapte, nu prajite in ulei).
 

sau: o briosa facuta din cereale integrale, o lingurita de margarina si o cana de 250 de mililitri de lapte slab
 

PRANZ: pui cu curry in lipie (foile de lipie sa fie din cereale integrale)
 

CINA: 200 de grame de paste din faina integrala cu 200 de militri de sos marinara, fara sare adaugata.
 

2 GUSTARI PE ZI: 22 de covrigei fara sare/ 2 linguri de seminte de floarea soarelui nesarate/ 30 de grame de masline (desarate in apa)/ 50 de grame de alune de padure, migdale, fistic, fructe goji


loading...

Lasa un comentariu (spam-ul si limbajul ofensiv vor fie sterse!)