loading...
Fitness
Home   »  Corpul tau   »   Fitness   »   Exercitii fizice pentru marirea sanilor

Exercitii fizice pentru marirea sanilor

Greu de crezut dar adevarat, iti poti mari sanii cu ajutorul exercitiilor si a masajului. Sanii tai pot deveni mai mari si mai fermi cu aceste exercitii cu doar cateva minute pe zi.

Sanii, ca oricare alta parte a corpului tau, se pot lasa daca nu faci gimnastica/fitness. Exercitiile prezentate sunt realizate pentru a stimula si imbunatatii linia bustului tau. 

 

Iti vom prezenta cateva exercitii pentru marirea bustului intr-un mod 100% natural si fara niciun risc.

 

1. Exercitii obisnuite

Masandu-ti partea superioara a bustului, iti vei pune in miscare circulatia sangelui, lucru care va duce la marirea sanilor. Acest exercitiu banal este baza acestor exercitii si va fi completat in acelasi timp de celelalte tehnici.

De-a lungul acestui exercitiu sunt stabilite trei faze bine definite, faze care se deosebesc in functie de timp si intensitatea fiecarei miscari in parte. Exercitiul este construit pe cele trei niveluri: incepator, intermediar si avansat. Pentru a executa corect miscarile vizioneaza videoclipul.

 

2. Miscari bazate pe apa

Apa este elementul cheie pentru functionarea corecta si sanatoasa a organismului tau. Importanta apei variaza de la beneficiile dusurilor reci pentru tonifierea muschilor si normalizarea pielii, pana la consumul celor 2 litri de apa pentru a-ti mentine o stare de confort si hidratare.

 

3. Gimnastica acasa

Sanii sunt situati pe partea superioara a muschilor pectorali. De aceea exercitiile oferite vor actiona deasupra acestor muschi. Produsul finit: imbunatatirea aspectului fizic.

Exercitarea acestor muschi iti va permite sa realizezi o crestere a fermitatii, precum si o imbunatatirea a aspectul tau general.

 

4. Exercitii cu greutati

Dupa ce ti-ai obisnuit corpul cu exercitiile anterioare poti include altele care sunt mai dificile, folosind greutati. Aceste greutati vor contribui la obtinerea unei puteri mai mari, si in acelasi timp iti tonifici muschii.

 

 

5. Exercitii cu coarda elastica

Aceste exercitii, te vor ajuta, in principal, sa creezi o baza sub sani, in muschii pectorali. 

Folosind benzile elastice iti vei intari, in mod semnificativ, muschii pieptului. Rezultatul este ravnit de majoritatea femeilor.

 

 


loading...

Lasa un comentariu (spam-ul si limbajul ofensiv vor fie sterse!)