loading...
Evenimente
Home   »  Evenimente   »   Evenimente   »   Intampina primavara cu arome proaspete de cires de la L’Occitane

Intampina primavara cu arome proaspete de cires de la L’Occitane

L’Occitane en Provence întâmpină venirea primăverii prin lansarea gamei Cherry Blossom Folie Florale – o explozie de arome proaspete, de celebrare a renașterii și a naturii.

Evenimentul este marcat prin redeschiderea magazinului L’Occitane din AFI Palace Cotroceni, locul unde clienții vor putea pătrunde pentru câteva clipe într-un colț de atmosferă plină de aromele magice provensale consacrate. 


Prin gama Cherry Blossom Folie Florale, L'OCCITANE aduce un omagiu frumuseții florilor de cireș și parfumului lor delicat și feminin ce vestește primăvara. Moleculele de aromă, obținute pentru prima dată prin extracție la temperatură scăzută, păstrează secretul unui parfum spontan care celebrează reînnoirea naturii într-o ploaie de miresme vibrante și scânteietoare.


Gama Cherry Blossom Folie Florale cuprinde:


Apă de toaletă 50 ml
- eliberează la început note de vârf minunate de bergamotă și mandarină; notele de mijloc dezvăluie accente de flori de cireș alături de tradafir și violete, iar apoi se topesc în note de bază subtile de mosc.


Gel de duș 250 ml - notele vibrante de floare de cireș sunt dezvăluite în momentul dușului, când gelul eliberează un ingredient activ care curăță delicat și protejează pielea.

loccitane_cr.jpg

 


Lapte de corp 250 ml - este ca o atingere de petale, lăsând pielea catifelată, hidratată și învăluită într-un parfum fructat floral, scânteietor. 

 cherry_feb16.jpg

 


Cremă de mâini 30 ml – îmbogățită cu unt de Shea, conferă hidratare și netezire mâinilor, iar formula sa non-grasă este absorbită imediat. 


DESPRE L’OCCITANE


Prezentă pe piața din România încă din anul 2005, L’Occitane este prima companie care a descoperit valorile cosmetice ale untului de shea, a utilizat materiale reciclabile pentru ambalaje, a interzis utilizarea ingredientelor de origine animală și testarea pe animale, a imprimat alfabetul Braille pe ambalajele produselor și a utilizat ingrediente certificate A.O.C. Această emblemă indică faptul că, ingredientele ce stau la baza obținerii produselor respective fac parte din culturi selecționate și reprezintă o garanție a calității constante și superioare a produselor. 


În prezent, rețeaua L’Occitane numără 7 magazine dedicate (București, Cluj, Constanța, Iași), peste 30 spații special amenajate în farmaciile Sensiblu din București, Timișoara, Arad, Oradea, Brașov, Ploiești, Pitești, Sinaia, Sibiu, Brăila, Galați, Cluj, Tg Mureș, Baia Mare, plus magazinul online: www.loccitane.ro


loading...

Lasa un comentariu (spam-ul si limbajul ofensiv vor fie sterse!)